Secebis nukilan...

Wednesday, February 23, 2011 Posted In Edit This 0 Comments »
Ah!! Dah lama tak ku upadate dalam blog ni.. dah lama juga ku tak menjengah-jengah blog yang satu ketika dulu aku asyik bermain2kan jari-jemariku di dalamnya.. Sibuk meluangkan banyak masaku lebih menjengah laman sosial facebook yang kini seolah2 menjadi ketagihan manusia zaman ini.

Tiada banyak yang dapat ku nukilkan disini hari ini selain daripada menyatakan bahawa rutin harianku berjalan seperti hari2 sebelumnya cuma yang membezakan hari2ku adalah usia ku yang semakin berganjak tua dari hari ke hari dan juga perbuatan2 ku yang mungkin banyak memperolehi ganjaran pahala mahupun dosa2 atas setiap kesalahan yang ku lakukan tanpa aku sedari.

Untuk anak2 dan suami mama ni hanyalah manusia biasa yang tak mampu lari dari melakukan kesalahan namun yang pasti kasih sayang dan tumpuan mama hanyalah untuk kalian dan jua Allah SWT. Yang akhirnya kita pasti akan kembali kepada yang Esa bila sampai masanya oleh itu seboleh2nya mama ingin menghiasi kehidupan mama dengan menyayangi dan memberikan didikan yang terbaik yang mampu mama beri. Hanya Allah tempat mama meminta kekuatan mendoakan kejayaan anak2 di masa hadapan dipermudahkan apa jua urusanmu didunia mahupun akhirat serta menjadi anak2 yang soleh. Untuk suamiku tercinta doakan semoga dikau sentiasa berada didalam keadaan sihat sejahtera, semoga kita sentiasa dipermudahkan urusan didunia dan akhirat sana, semoga rumahtangga kita kekal bahagia sehingga ke syurga dan impian2 kita di hari tua tercapai hendaknya. Amin

0 comments: