Monday, December 06, 2010 Edit This 0 Comments »
Hari ini fikiran aku betul2 terganggu.. nak gak follow adviced..load up ur mind with sumthing to make u busy.. tapi.. entahla.. terganggu betul..

Mungkin sebab asyik terperuk kat rumah buat fikiran aku jadi sempit.. dengan bunyi riuh rendah anak2.. buat aku semakin terganggu..
Nak gak pergi jalan2.. tetapi.. apakan daya duit menjadi issue disini..

Almaklumlah.. dihujung2 tahun cam ni kena banyak keluar duit.. duit buku,yuran sekolah, alat2 tulis anak2, baju2 sekolah ditambah pulak dengan roadtax dan insuran keta yang dah pun mati minggu lepas.. nasib baik baju sekolah dah pun dibeli.. boleh la menghela nafas lega.. yang lain2 bakal menanti..

Kekadang terpikir gak kalaulah dulu aku tak benti keja mesti dah jadi executive skrg ni.. Issue duit mungkin gak tak wujud tak macam sekarang.. sighs..

Tapi hal macam ni dah biasa dah kami lalui.. dihujung2 tahun biasalah banyak kena kuar duit pasni bila semua dah settle enjoy tak hingat dunia.. hehehe manusia mmg camtu.. tak pernah nak pikir waktu susah time senang duit tu kuar bagaikan air.. bila susah asyik nak mengeluh je.. macam aku ni..

Hujung minggu ni plan nak balik Klang.. tengok rumah kami kat Meru.. penyewa dah bagi notis nak kuar.. mungkin that time leh amik kesempatan bawak anak2 gi I-city kat area rumah abang.. pastu otw back singgah PD mandi2.. itu je yang termampu..

Mujur anak2 tak banyak kisah.. mana2 pun boleh tak perlu waste a lot of money to entertain them.. tak kisah mana2 je boleh bawak.. air terjun ke.. beach ke.. even mandi sungai kat belakang umah tok wan pun diorg dah hepi..

Sebelum aku lupa aku nak wish SElamat Menyambut Awalmuharram untuk semua umat islam..

Wassalam..

0 comments: