Friday, December 03, 2010 Edit This 0 Comments »
Akhirnya perkara yang cuba kusembunyikan daripadanya diketahui jua.. telefon mudah alih yang dibelikan olehnya telah pun 'dilemaskan' oleh anak kecilku, Insyirah.. 'ia' dilemaskan didalam baldi takungan air mop pagi tadi..

Sedang aku sibuk menyapu laman rumah Syirah pula sibuk merendamkan hphne ku.. panik dan rasa bersalah menyelebungi aku.. segera kucabutkan bateri telefon dan segera kugunakan hair dryer bagi mengeringkan air didalamnya..

Inilah musibah kecil yang aku terima hari ini.. aku redha dengan segalanya..kerana aku tahu inilah peringatan yang aku terima dari yang Esa diatas dosa2 yang aku lakukan.. tak perlu marah pada anak kecil itu tapi melihat akan kejadian ini aku segera teringatkan dosa2 aku dan aku pasti dengan apa yang berlaku ini semua adalah dari keslapan aku jua.. aku terlalu lalai dan leka.. dan semakin jauh dariNya.. semoga Allah mengampuni ku..

0 comments: