Apa cerita?

Thursday, June 18, 2009 Edit This 0 Comments »
Huargh...hmm.. alhamdulillah dapat jugak aku tidur pagi nie.. Maklumlah Insyirah tak meragam lepas hantar Iffa pagi tadi.

Tengok dia dari dalam kereta dah terkelip2 mata mengantuk aku apalagi, terus bawak naik atas landing cantik atas tilam, tepuk2 sikit punggung dia terus lelap, aku pun ambik kesesmpatan tidur sama la...

Pukul 9 am Dina bangun tersengih sebelah aku, "Maa.. cucu (susu)," Isk kacau betullah, oklah mama buatkan.

Ok story hari nie nak cerita semalam buat nasi lemak special bagi Arrie n hubby bawak pergi tempat kerja dan sempat jugak pergi rumah cik Nin bagi nasi lemak specialku. Balik sekolah Arrie terus menjerit bagitau, "Mama, kawan abang dua orang cakap nasi lemak sedap.. dah basuh tangan pun nak makan lagi.. sampai habis," He he he kembang kempis hidung aku.. terus tangan sms hubby bagitau burita gumbira nie..

Respon hubbyku, "Memanglah sedap," Balik dari kerja hubby ku bagitahu rakan sekerjanya pun kata sodap.. he he he...

Hari nie aku masak nasi goreng berulam pulak... semangat beb...

0 comments: