First day of Hari Raya....

Friday, September 25, 2009 Edit This 0 Comments »
Inilah kali pertama Insyirah beraya dengan kami semua...teruja aku mengendong anak yang kelima ini..best coz Insyirah mendapat perhatian dari semua orang di kampung maklumlah dialah yang paling muda ketika ini...

Tahun ni kami beraya kat kampung aku di Felda Chempelak Barat, Labis, Johor....

Sebelum sembahyang raya berposing ler dulu...tangkap gambar diri sendiri nih...alamak tak elok pulak sudut belah sini..nampak semacam je..

Lepas sembahyang raya anak2 datang menghampiri nak minta maaf dengan mama kononnya...sampai terbelit2 lidah Ammar, entah apa yang dia cakap pun aku tak pasti...


Giliran Iffa pulak minta maaf...

Arrie malu2 kucing nak ucap selamat hari raya dan mohon ampun dan maaf dari mamanya...

Arrie dan adik bongsu aku Ajip...Baju sedondon sama warna tapi seluar Ajip pulak terkoyak sebelum sempat sembahyang raya..aduh kesiannya...

Ammar jadi "jaga" kat depan masjid sekejap..

Ambil gambar kenangan sementara anak2 yang lain pergi minta duit raya dari nenek di dapur...

Tahun nie aku tak tahu kenapa orang ramai pilih kaler merah sebagai tema...

Apa2 hal pun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali diri aku nih...

0 comments: