Irdina Athirah....

Sunday, May 17, 2009 Edit This 2 Comments »

Tiba2 tergerak hati nak upload gambar Dina dulu2. Bukan apa aku sebenarnya dah tak sabar nak dapat baby baru. Nak rasa keseronokan selepas melahirkan dan mendakap baby aku yang sedang aku kandung ni. Jom share ngan aku gambar2 Dina yang berada dalam simpanan kami.


Tanggal 14 March 2007, Dina selamat di lahirkan di HTAR. Gambar ni diambil selepas kira2 2 jam Dina dilahirkan. Tenangnya dia tidur.... Berbunga hatiku bila melihat wajah anak yang aku kandung selama 9 bulan lebih. Semoga dia membesar menjadi anak yang solehah..



Dina di usia 3 bulan. Waktu ni kami sedang dalam perjalanan berpindah dari Meru ke Sijangkang selepas 2 minggu rompakan berlaku. Ammar pada ketika ini berusia 2 tahun.

Dina di usia 6 bulan. Cute jer aku rasa. Masa ni kalau dia tengah tidur aku tak sabar2 tunggu dia bangun nak bermain2 dengan dia.

Masa sambutan harijadi Dina yang pertama. Kek tu kami buat sendiri tau.. jangan jeleous...

Dina yang terkini. Dah 2 tahun masa berlalu nak dapat adik baru pun..

Hai.. cepatnya masa berlalu...

Lain kali aku akan upload gambar2 anak2 aku yang lain2. Just untuk kenangan aku saja. Doakan aku selamat...yek.

2 comments:

Suki Cida said...

giler comel anak ko ni... dia ikut muke siapa ni? ko tak la secomel dia... wakakaka.... gurau gurau jangan mara aaaa

ieda said...

marang kerapu kepunden marang sekeper...

mana kau tau aku tak comel... siap iklan lagi tau..