Back to school...

Wednesday, January 05, 2011 Edit This 0 Comments »




3rd January 2011, Isnin. Hari pertama persekolahan anak2. Pagi2 lagi dah sibuk memulakan kembali rutin2 sebelum cuti persekolahan lepas.

Menyediakan sarapan dan juga bekalan makanan dan minuman untuk dibawa anak2 ke sekolah yang diiringi dengan doa semoga anak2 mudah untuk menerima segala ilmu yang bakal dipelajari nanti dan sentiasa berjaya dunia akhiratnya kelak.

Harap tahun ini anak2 lebih berjaya pencapaian akademiknya dan berterusan sehingga ke tahun2 seterusnya. 

Pada tahun ini Iffa begitu semangat sekali untuk kembali ke sekolah kerana tahun ini dia telah dilantik menjadi Penolong Ketua Kelas darjah 2 Zamrud. Tahniah mama ucapkan teruskan berusaha untuk lebih berjaya semoga dengan perlantikan ini Iffa lebih menumpukan perhatian kepada pelajarannya.

Arrie pada tahun ini memasuki darjah 4 Intan dan tahniah diucapkan kerana dapat melayakkan diri memasuki kelas pertama namun bukan rezekinya kerana tidak pula terpilih menjadi pengawas seperti yang dicadangkan pencalonannya oleh guru kelasnya pada tahun lepas. Walaupun sedikit kecewa kerana gagal dalam pemilihan pengawas tahun 2011 oleh guru HEM, namun kekecewaannya pulih selepas dilantik pula menjadi pengawas untuk Sekolah Agama Seri Sabak Uni. Syukur Alhamdulillah anak2ku moga lebih berjaya pada tahun ini dan tahun2 seterusnya..Doa mama sentiasa mengiringi kalian.

Ammar masih meneruskan sesei persekolahannya di sekolah PASTI cawangan Ayer Hitam. Moga tahun ini Ammar boleh membaca dengan lancar.

Semoga berjaya anak2ku..

0 comments: