Hepi birthday Ammar - 1.1.11

Sunday, January 02, 2011 Posted In Edit This 0 Comments »
Selamat Hari Lahir Ammar yg ke 6 tahun..Ammar lahir pada hari kita menyambut tahun baru pada setiap tahun..iaitu 1 Jan...2007.

Mama doakan Ammar terus membesar menjadi anak yang soleh, memperoleh kesihatan yang baik dimurahkan rezeki, cemerlang dunia dan akhirat dan sentiasa diberkati Allah hendaknya.. Mama juga sentiasa doakan yang sama untuk anak2 mama yang lain.

Tahun ini seperti tahun2 sebelumnya kita hanya menyambut secara kecil2an sahaja. Mama dan abang Arrie buatkan Ammar sebiji kek coklat yang bertoppingkan coklat dan dihiasi dengan butiran2 bintang  diatasnya. Sebelum itu mama juga buatkan laksa untuk kita sama2 menjamu selera sebelum memotong kek yang kami sediakan. Ammar begitu gembira dengan apa yang mampu mama sediakan.Manakan sama kek yang dibeli diluar berbanding dengan kek yang mama buatkan sendiri untuk anak2. Sudah pasti kek yg dibeli lebih jauh enaknya dari yang mama buatkan namun mama pasti rasa kek mama akan dirindui anak2 suatu hari nanti.Kerana mama menyediakan kek ini dengan dipenuhi oleh kasih sayang, doa dan tanda kasih mama kepada anak2..

Mari layan gambar2 yg sempat diambil pada hari itu..1.1.11..

 Reaksi Ammar yg gembira dengan kek choc moist yg mama buatkan...

 Bersama dengan anak2 jiran kami yang menjadi rakan sepermainan anak2...




Abang Arrie turut membantu proses penyediaan kek..


"Mama, macamamana nak eja HARIJADI AMMAR.., Ammar nak tuyis la.."



Aksi semasa menjamah laksa...

Nyum..nyummm....

0 comments: