HAri ni....

Tuesday, April 19, 2011 Posted In Edit This 0 Comments »
Hari ni kan aku gi amik Ammar balik sekolah naik beskal.. Tengah hari buta tu... Punya la kemaruk nak mengayuh dengan muka separuh lebam kena panas matahari.. sanggup...sanggup aku mengayuh beskal baru... mmuahahahah beskal idaman aku dari zaman muda remaja dulu... baru la ni dapat... rega? Ceciter ceciter.... takmo la... nanti malu.. mughah bebenor reganya...

Syok betul bila dapat berbeskal petang2 dan evely morning... suka suka..tak tergambor dek kata2... tinggal nak beli kasut sport ngan cermin mata polarized... chewah dah tua2 pun tak sedor diri... tapi apasalahnya aku ni kan berjiwa sport walau dah beranak lima tapi minat tu masih ada...

Selalu amik ammar naik keta je.. hari ni dapat naik beskal so boleh berbual dengan rakan seperjuangan golongan house wife... sempat berbual ceciter pasal banyak mende... Kak Su tegur aku "Amboi bukan kemain naik beskal.. beskal racing lagi.. ni mesti rembat anak dia punya..." ..aku jawab sempoi.."Mana ada kak.. ni beskal saye tau.. muda i kan jiwa remaja..."..dia tanya lagi.."Anak bape..?"..Aku jawab.."Lima dah kak..."..."Lima..?Hah?", Alala buat2 terkojut pulok dah..."Iya 5.."..."Umur berapa, dah 5...".."Umur baru tutt..".."Hah..muda lagi ni mesti kawan awal kan..untungnya..anak2 macam adik2 je..kan.."..

Aku stop kat sini la yek nanti terperasan lagi... Noted:Alhamdulillah kerana kahwin muda...tengok anak2 makin membesar seronok sangat.. lebih2 lagi bila ada kawan anak2 aku yang cakap.."Mak awak ke..? Mudanya.."..Chewah perasan lagi... muahahahahaha

0 comments: