Rindukan kenangan lama...

Wednesday, April 06, 2011 Posted In Edit This 0 Comments »
Dah lama tak bersembang dengan adik ipaq aku yang satu ni...Tadi kami sempat gak gurau di fb... itu yang membuatkan hati ini sebak semacam je.. teringat gurau senda kami dulu.. dia yang paling kerap duduk rumah kami sanggup mai dari kedah tu... entah sejak bila hubungan kami renggang... rindu pulak ngan kenangan kami dulu2... dialah tempat aku mengadu meluahkan apa yang terbuku... banyak gak nasihat yang dapat aku perolehi...

Disini aku nak pohon maaf kepadanya sememangnya banyak kesilapan yang aku telah lakukan kepadanya..entah dia sedar atau tidak itu belakang kira... Mulai dari saat ini aku akan jaga perhubungan2 aku kepada sanak saudara, rakan taulan dan umat manusia di dunia ini... Hidup kita tak lama satu hari nanti akan pergi jua... jadi aku akan cuba menghargai setiap ukhwah yang terjalin dan terbina sekian lama..dan juga perhubungan yang akan terjalin di masa2 akan datang...


Sedih dan sebak bila ingatkan kemana hilangnya kemesraan kami dulu2....?

Gambar sewaktu menziarahi kami di johor... cantik pulak si yana ni ek... Acu nampak tenggelam disini... hehehe

0 comments: