Misi membalas dendam...

Saturday, November 13, 2010 Edit This 0 Comments »
Misi aku hari ni.. nak claim balik hutang tidur yang tertunggak sekian lama.. Iffa takde gi sekolah rehearsel.. hubby gi keja ada meeting ngan Sharp.. Arrie ngan Ammar dah ditugaskan membersihkan rumah.. Syirah ngan Dina kalau dibiarkan tidur mau bangun kul 11 nanti..

Dan aku... ngeh ngeh ngeh... zzzzzzzzz...maklumlah peyed.. i need more rest to rescue my life.. dont disturb mama was sleeping beauty.. huaaaahahahaha....

Teringat balik masa mula2 jejak aku dapat di trace oleh kawan sekolah sorang ni.. dia yang perkenalkan aku kepada Fb.. suka sangat dia masa mula2 jumpa aku thru blog ni..

Seronok melayan fb macam2 style orang macam2 idea.. masa sekolah dulu aku berkawan dengan group lain sebenarnya.. group yang ada rupa la.. group yang mungkin orang kata group murid glamour.. aku rasa la.. sbb masa sekolah dulu.. bukan nak perasan tapi kalau under desk tu dah biasa dapat surat2 dari secret admirer.. kakak angkat adik angkat toksah citer la.. kalau time dedication dapat flower ke bunga ke biasakla bro.. ada la jugak dapat kan..dari entah sapa2.. sampaikan along aku pernah ingat aku ni lesbian.. dapat surat dari peminat pompuan.. yang masa tu aku suka simpan.. apekehe..

Entah macammana di fb jumpa kembali kawan2 lama yang rapat2 masa dulu.. tapi hubungan kami cool..jarang keep in touch.. yang lagi pelik aku leh berkawan pulak ngan group2 different class.. yang dulu tu kurang terserlah yang aku masa dulu kurang perasan kewujudan diorang ni kurang peduli sangat.. tapi at least diorang jadi cun n ada jugak karier yang baik..

Tapi di fb kami jadi rapat..fb yang merapatkan kami.. aku terfikir kenapa dulu mereka2 ini aku x join dari awal.. kan best..dari cara diorang ni..diorang caring each others.. Aku suka diorang sudi memberi komen2 yang menaikkan semangat aku yang pada ketika ini dalam proses pemulihan diri.. kenapa dulu aku tak nampak mereka2 ini.. butakah hatiku sehingga membutakan mataku.. hehehe

Terima kasih kepada kawan2 yang sudi berkawan semula dengan aku.. maklumlah dulu aku ni jenis kategori laser entah berapa ramai orang yang aku sakitkan hati aku pun tak ingat.. minta maaf yea.. jiwa remaja adalah jiwa yang gila2.. masa mula2 masuk fb.. ramai jugak yang add yang hampir cek tak kenai.. jangan marah aa.. sebab dah lain sangat diorang ni.. dulu tu loleh2 sekarang pandai bergaya yang gelap jadi terang.. yang rambut ala2 alleycat pun dah bergaya sekarang ni... cayalah.. mantop..

Yang akak ni aduyai.. beza sangat la..

0 comments: