Aduhai.....

Wednesday, July 29, 2009 Edit This 2 Comments »
Insyirah sedang nyenyak tidur.. biasalah di usia dia sekarang nie banyak tidur dari jaga... bila jaga je.... hisap jari tanda nak susu la tu...


Alhamdulillah, dah 2 bulan rupanyya usia Insyirah. Dah pandai tersenyum tersengih2 bila nampak mamanya. Bila dengar suara aku je laju kayuhan tangan dan kakinya... Pagi2 bila aku sibuk sediakan sarapan dia pun sibuk bangun jugak teman aku kat dapur...comel jer lagaknya..

Bila petang time tidur Insyirah. Yang menjadi masalah aku, baru nak relaks lepas tidurkan baby anak aku yang seorang nie suka usik adiknya yang sedang tidur. Angin jugak aku kekadang... Mula2 dia renung je adik dia yang sedang nyenyak tidur... lepas tu....

Cuba pulak korek hidung adik dia...wallahh.... tensionnya....

2 comments:

nana said...

insyirah ikut muke sape ek?camxde rupe sape2 pun..hehe..rindu la kt kakcik n budak2 tu..nnt insyaAllah ingt pose nk blk kampung sbb tahun ni raya kt ampang..nnt kakcik blk la skali..

ieda said...

ada org kata muka dina sikit2. dina cakap banyak sekarang. Asyik gaduh ngan ammar dah jadi musuh ketat dia...

X tau la nak balik bila... pose nnt tido umah kakcik sekali bila ko blk kg yek..mesti diorg suka...

kim salam kat sume... nnt kakcik upload gambar syira tgh sengih bukan main lebar lagi...kkn rindu kakck pun sume disana hu hu hu