Comelke...?

Friday, October 08, 2010 Edit This 0 Comments »
Ada orang tanya.."kakak tengok anak kakak comel tak?"..Aku jawab..."Mestila comel..." Apa punya soalan daa...??

Comel ke tak comel ke, hitam ke putih ke..bukan ukuran..yang penting sihat sempurna tubuh badannya..baik akhlaknya..kalau dikurniakan anak2 yang putih, cantik sempurna..itu dah dikira satu bonus...

Kekadang terkilan gak aku bila ada ibubapa yang mengeluh anaknya hitamla..hidung tak mancung la..kesian pulak aku pada baby atau anak tu..bukan salah dia berkulit hitam..dia kalau diberi pilihan pun nak lawa ala2 Angelina Jolie gak kan.. tapi nak buat macamana kalau mak pak dia pun kulit lagu tu..terima je la..yang mak pak pun tak sedor diri gak ingat diri tu lawa sangat sampai mengeluh dapat baby camtu...mengeluh ke atau rendah diri ke tapi yg penting perasaan tu tak perlu ada pada setiap ibubapa..

Bagi aku anak2 yang aku telah lahirkan semua comel2..sempurna sifatnya..sihat tubuh badannya..Alhamdulillah...malas nak amik kira pandangan orang yang penting aku sayang kat anak2 aku semuanya..


Ni gambar Arrie masa baby usia 3 bulan.. comel sangat aku rasa dia masa tu......


Ammar pun aku tengok...comel...


Iffa? Pun aku nampak comel...


Dina si putih pun comel gak...

Si comelku yang terlatest, Insyirah..eeee comelnya...
Cuba tanya kat anak2ku yg lain..comel tak adik Syirah..? Serentak menjawab..comel!!!..

Alhamdulillah...kami dikurniakan anak2 yang sempurna sifat, sihat tubuh badan dan baik rupa parasnya... diharap kami dapat didik mereka menjadi insan berakhlak, berilmu dan menjadi muslim dan muslimah yang baik dan taat pada perintah agama...

Eeee..comelnya aku...opss anak2 aku...

0 comments: