Walau pahit terpaksa kutelan jua....

Saturday, October 30, 2010 Edit This 2 Comments »
Selama ini aku ingat ia hanya mainan perasaan.. rasa tersisih rasa tidak diterima rasa rendah diri.. tetapi aku buang2 jauh perasaan itu.. aku tetap buat seperti biasa..

Akhirnya aku mengerti kini.. aku tetap aku.. segala memori yang dulu tetap mengiringiku.. siapalah aku.. tak layak berkata2 tidak layak bersuara.. aku perlu terus melangkah jauh demi menjaga keharmonian dan kebahagiaan semua.. Kasih dan sayangku tetap seperti dulu.. cuma aku perlu menjarakkan diri demi kesejahteraan dan kebahagiaan mereka..

Maafkan aku atas keterlanjuran semua yg berlaku.. aku juga dengan sepenuh hati memberi kemaafanku... buat masa ini aku perlu menjarakkan diri.. membina semula keyakinan diri.. mencari2 arah dalam diri...

Semoga Allah memberi pangampunanNya atas setiap kesalahan aku yang lalu.. maafkan aku semua, niatku hanya satu untuk berkongsi bukan untuk menyakiti.. andainya begitu besar kesalahanku maafkanlah aku.. kamu tetap orang2 yang kukasihi..

Kini tumpuanku hanya untuk membina keluarga dan mendidik anak2 agar mereka menjadi orang2 yang lebih baik, lebih sukses, lebih berilmu dan lebih taat dalam mentaati segala perintah dan suruhanNya.. yang pasti lebih baik dariku...Insya-Allah..

2 comments:

Unknown said...

pengalaman mengajar diri kita untuk terus tabah meneruskan hari-hari mendatang ..
~ a n a s t a s y e a ~

ieda said...

thanks drop ur comment here.. betul tu pengalaman jugak yg mengubah diri kita menjadi yg lebih baik dari sebelumnya..

semoga apa jua rintangan dimasa akan datang dipermudahkan urusannya oleh Allah swt..